Autor: Nataša Krstić
Broj strana: 138
ISBN broj: 9788687107441
Izdavač:
Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum
Godina izdanja: 2017.
Knjiga DIGITALNI MARKETING: POJMOVNIK sadrži preko 270 termina iz oblasti digitalnog marketinga, koji simbolišu veliku promenu nastalu u marketingu kao rezultat tehnoloških inovacija i životnog stila milenijumske generacije. Nijedna profesija, u poslednjih petnaestak godina, nije postala takav kartel za proliferaciju stručnog žargona kao digitalna tehnologija i, u okviru nje, digitalni biznis i marketing. Digitalne krilatice ispucavaju se rafalnom paljbom, odslikavajući svetlosnu brzinu kojom se ovo polje stručnog delovanja razvija.
Zato je pojmovnik termina u digitalnom marketingu ne samo nužno zlo za one koji moraju, nego nasušna potreba za one koji žele da prodube svoje razumevanje ove discipline.
>(Iz predgovora Lazara Džamića)
Budite prvi koji će ostaviti komentar.
Popust cena:
1930.00 rsd
Popust cena:
1930.00 rsd
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||