Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Web design

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

FULL STACK DEVELOPMENT

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

 

Marketing

Ukupno: 18, strana 1 od 1

Od nule do jedan

Od nule do jedan

Piter Til

Godina izdanja: 2019.
Broj strana: 223
799 rsd

Beleške o startap kompanijama ili kako graditi budućnost. „Koncizna, promišljena i provokativna knjiga o preduzetništvu. “
 
 
Digitalni marketing za neupućene

Digitalni marketing za neupućene

Ryan Deiss, Russ Henneberry

Godina izdanja: 2019.
Broj strana: 328
1700 rsd 1530 rsd

Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike preduzeća, obezbediće vam neophodnu prednost nad konkurencijom.
 
 
Gerila marketing

Gerila marketing

Džej Konrad Levinson

Godina izdanja: 2018.
Broj strana: 396
990 rsd

Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena promenio marketing strategije za vlasnike malih firmi svojim beskompromisnim pristupom za nalaženje klijenata.
 
 
Ubeđivanje

Ubeđivanje

Džejms Borg

Godina izdanja: 2018.
Broj strana: 240
880 rsd 800 rsd

Ubeđivanje umetnost ubeđivanja ljudi
 
 
Inspirativni menadžer

Inspirativni menadžer

Džudit Liri-Džojs

Godina izdanja: 2018.
Broj strana: 286
935 rsd 850 rsd

Neki šefovi su bolji od dobrih – oni suinspirativni.
 
 
Marketing menadžment

Marketing menadžment

Kevin Lejn Keler

Godina izdanja: 2017.
Broj strana: 978
4998 rsd

Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler
 
 
Nacionalno brendiranje

Nacionalno brendiranje

Mario Lukinović

Godina izdanja: 2017.
Broj strana: 219
2420 rsd

Sve države u svetu svojom političkom aktivnošću, popularnom kulturom, sportskim uspesima, tehničkim dostignućima, proizvodima, književnošću, filmom itd. šalju drugima određene poruke o tome šta nacija misli, oseća, šta voli ili ne voli, šta vrednuje, poštuje i u šta veruje. Filip Kotler imidž zemlje definiše kao „skup uverenja i utisaka koje ljudi imaju o nekoj zemlji“. Nacionalno brendiranje, stvaranje određene slike o posebnosti i karakteristikama neke nacije, vrši se, dakle, nacionalnom kulturom, ekonomijom, politikom, umetnošću, sportom, kulinarstvom, arhitekturom, muzikom itd.
 
 
Kakodalogija

Kakodalogija

Ivan Stanković

Godina izdanja: 2017.
Broj strana: 304
799 rsd 720 rsd

Rast i propast Saatchi Balkansa. I šta je bilo posle. . .
 
 
Crna knjiga korporacija

Crna knjiga korporacija

Hans Vajs

Godina izdanja: 2016.
Broj strana: 392
1099 rsd 990 rsd

Svet u kandžama velikih kompanija. Kakvim mahinacijama se koriste korporacije – i šta protiv toga možemo da uradimo?
 
 
Digitalni marketing : integrisani pristup digitalnim marketinškim aktivnostima

Digitalni marketing : integrisani pristup digitalnim marketinškim aktivnostima

Beba Rakić

Godina izdanja: 2016.
Broj strana: 402
3300 rsd

DIGITALNI MARKETING – integrisani pristup marketinškim aktovnostima – MONOGRAFIJA
 
 
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

S. Askegard

Godina izdanja: 2015.
Broj strana: 732
5830 rsd

KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLASTI PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVETU!
 
 
Budi voda

Budi voda

Igor Arih

Godina izdanja: 2015.
Broj strana: 256
499 rsd 440 rsd

Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, a ne sto da bismo osvojili jednog. Oglašavanje više nije delotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao
 
 
Digitalni marketing

Digitalni marketing

Ivan Bauer

Godina izdanja: 2015.
Broj strana: 294
2250 rsd

Knjiga “Digitalni marketing” autora Dr Ivana Bauera predstavlja ulazna vrata u jedan novi, drugačiji svet – svet digitalnog marketinga.
 
 
PUT DO LIDERSTVA

PUT DO LIDERSTVA

Isak Adižes

Godina izdanja: 2014.
Broj strana: 340
2592 rsd

Kako da poboljšate svoj stil upravljanja i kako da se odnosite prema ljudima čiji se stilovi razlikuju od vašeg.
 
 
LinkedIn marketing

LinkedIn marketing

Viveka von Rosen

Godina izdanja: 2013.
Broj strana: 384
Predlog za prevod

A step-by-step guide for succeeding on the for ''business'' social media network LinkedIn Marketing: An Hour a Day helps you create, customize, and optimize a presence on LinkedIn, the world's largest social network for professionals. In this detailed, step-by-step book, LinkedIn expert Viveka von Rosen reveals how to use this powerful platform to ensure that you or your company get noticed by the right audience. Discover previously undocumented tips and tricks for community growth and management, including how to best use Groups, events, and other LinkedIn features and applications.
 
 
Search and Social: The Definitive Guide to Real-Time Content Marketing

Search and Social: The Definitive Guide to Real-Time Content Marketing

Rob Garner

Godina izdanja: 2012.
Broj strana: 408
Predlog za prevod

Sjedinjavanje i primena pretraživača i društvenih medija u realnom vremenu radi osvajanja potrošača.
 
 
Gerila PR 2.0

Gerila PR 2.0

Majkl Levin

Godina izdanja: 2012.
Broj strana: 392
980 rsd

Knjiga Gerila PR 2. 0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima.
 
 
Marketinška etika

Marketinška etika

Džordž Dž. Brenkert

Godina izdanja: 2011.
Broj strana: 348
918 rsd

Živimo u svetu u kome je lako proizvesti a teško prodati. Prodaja, koja je cilj svake trgovine i proizvodnje, sve je razuđenija i sve komplikovanija.
 
 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272