Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Web design

JavaScript

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

FULL STACK DEVELOPMENT

Python programiranje

Java

Marketing

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Serija Roberta C. Martina

Veštačka inteligencija

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Poslovanje

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

 

Marketing

Ukupno: 14, strana 1 od 1

Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom

Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom

Malay Upadhyay, Pooja Chitnis

Godina izdanja: 2022.
Strana: 330,
2200 rsd 1760 rsd

Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija za vaš brend.
 
 
Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja

Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja

Perry Marchal

Godina izdanja: 2021.
Strana: 298,
2200 rsd 1760 rsd

Prevod VI izdanja svetski poznate knjige.
 
 
Uvod u digitalni marketing

Uvod u digitalni marketing

Cecilia Figueroa

Godina izdanja: 2020.
Strana: 464,
2200 rsd 1760 rsd

Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.
 
 
Google analitika

Google analitika

Grigor Yovov

Godina izdanja: 2021.
Strana: 190,
Predlog za prevod

Iskoristite Google analitiku za donošenje odluka na osnovu podataka i oblikujte svoju marketinšku strategiju.
 
 
Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič

Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič

Lazar Džamić

Godina izdanja: 2020.
Strana: 317,
2420 rsd

Marketing kroz sadržaj. Najteži, ali put koji ima smisla.
 
 
Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Pol R. Smit

Godina izdanja: 2020.
Strana: 581,
3300 rsd

Knjiga će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu korisnički orijentisanu e-marketinšku strategiju. Ovaj praktični i sadržajan vodič kombinuje već us
 
 
Digitalni marketing za neupućene

Digitalni marketing za neupućene

Ryan Deiss, Russ Henneberry

Godina izdanja: 2019.
Strana: 328,
2200 rsd

Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike preduzeća, obezbediće vam neophodnu prednost nad konkurencijom.
 
 
Gerila marketing

Gerila marketing

Džej Konrad Levinson

Godina izdanja: 2018.
Strana: 396,
990 rsd

Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena promenio marketing strategije za vlasnike malih firmi svojim beskompromisnim pristupom za nalaženje klijenata.
 
 
Ubeđivanje

Ubeđivanje

Džejms Borg

Godina izdanja: 2018.
Strana: 240,
880 rsd 800 rsd

Ubeđivanje umetnost ubeđivanja ljudi
 
 
Inspirativni menadžer

Inspirativni menadžer

Džudit Liri-Džojs

Godina izdanja: 2018.
Strana: 286,
935 rsd

Neki šefovi su bolji od dobrih – oni suinspirativni.
 
 
Marketing menadžment

Marketing menadžment

Kevin Lejn Keler

Godina izdanja: 2017.
Strana: 978,
4998 rsd

Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler
 
 
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

S. Askegard

Godina izdanja: 2015.
Strana: 732,
5830 rsd

KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLASTI PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVETU!
 
 
LinkedIn marketing

LinkedIn marketing

Viveka von Rosen

Godina izdanja: 2013.
Strana: 384,
Predlog za prevod

A step-by-step guide for succeeding on the for ''business'' social media network LinkedIn Marketing: An Hour a Day helps you create, customize, and optimize a presence on LinkedIn, the world's largest social network for professionals. In this detailed, step-by-step book, LinkedIn expert Viveka von Rosen reveals how to use this powerful platform to ensure that you or your company get noticed by the right audience. Discover previously undocumented tips and tricks for community growth and management, including how to best use Groups, events, and other LinkedIn features and applications.
 
 
Search and Social: The Definitive Guide to Real-Time Content Marketing

Search and Social: The Definitive Guide to Real-Time Content Marketing

Rob Garner

Godina izdanja: 2012.
Strana: 408,
Predlog za prevod

Sjedinjavanje i primena pretraživača i društvenih medija u realnom vremenu radi osvajanja potrošača.
 
 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272