Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Uvod u digitalni marketing

Marketing Marketing

Uvod u digitalni marketing

Autor: Cecilia Figueroa
Broj strana: 464
ISBN broj: 978-86-7310-545-1
Izdavač: BPB PUBLISHING BPB PUBLISHING
Godina izdanja: 2019.
Kataloški broj: 522.

Pregleda (30 dana / ukupno): 1014 / 1014

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
2200 rsd 1320 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

KNJIGA IZLAZI IZ ŠTAMPE U DECEMBRU MESECU. TAČAN DATUM ĆEMO OBJAVITI 1. DECEMBRA.

Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.

Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!

  • Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?

  • Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?

  • Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?

  • Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?

Slogan

Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).

Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.

Ključne funkcije

  • Oglašavanje na internetu

  • Marketinške kampanje na internetu

  • Marketing putem e-pošte

  • Marketing na internetu

  • Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja

  • Mobilni marketing

  • Marketinški podaci

  • Digitalna strategija

  • Potrošački marketing

Šta ćete naučiti

  • Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.

  • Optimizujte SEO veb sajta.

  • Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.

  • Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.

  • Koristite Google analitiku.

  • Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.

  • Budite primećeni na LinkedInu.

  • Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.

Kome je namenjena ova knjiga

Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.

Sadržaj

  1. Definišite svoju publiku - marketinški plan i propozicija vrednosti

  2. Strategija sadržaja - ključni proces za poboljšanje kreiranja sadržaja

  3. Koristite društvene medije za svoje poslovanje

  4. Oglašavanje na društvenim mrežama - navedite ljude da razmišljaju i razgovaraju

  5. SEO za početnike - naslov, URL i CTR

  6. Marketing za pretraživače (SEM) - pozicionirajte svoj brend na tržištu (PPC i plaćena pretraga)

  7. Prikažite reklamu da biste privukli publiku - Facebook, ciljna publika, ključne reči i pojmovi za pretragu

  8. Kreirajte kampanju korišćenjem marketinga putem e-pošte - segmentacija, automatizacija e-pošte, podeljeno testiranje, A/B testiranje i optimizacija

  9. Analizirajte šta ljudi rade na vašem veb sajtu - Google Analytics i velika kolekcija podataka

  10. Pokrenite svoju karijeru u digitalnom marketingu - poslovi u digitalnom marketingu, LinkedIn, umrežavanje, velika kolekcija podataka, mašinsko učenje i kratka usmena prezentacija

O autoru

Cecilia Figueroa je stručnjak za digitalni marketing i specijalizirala je taktičke i strateške inovacije da bi postigla maksimalni poslovni uspeh. Nakon deset godina iskustva u svetu prodaje i poslovanja, prešla je na digitalni marketing 2016. godine i osmislila marketinške kampanje za američke i evropske kompanije.

 

 

 

 

Komentari

• Саша Новаковић
Google AdWords и др - треба под хитно превести и објавити књиге из тих области. Мислим да недостаје и књига за обраду звука, новијих софтверских решења ADOBE Audition и сл.

• Vinko
@Саша Новаковић - ja to vec dugo predlazem ali redakcija nema obzira prema svojim kupcima - zato sam kupio AdWors i Analitycs na EN, ali sta sa onim koji ne znaju EN

• Zoran
Kada počinje pretplata? Video sam da je kod stranog izdavača knjiga izlašla u septembru mesecu. Bravo za brzinu.

• Vinko
Podrzavam prevod i kupujem.....Jos kad bi preveli i Google AdWords....

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Search and Social: The Definitive Guide to Real-Time Content Marketing

Search and Social: The Definitive Guide to Real-Time Content Marketing

Marketinška etika

Marketinška etika

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272