Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Digitalni marketing

Marketing Marketing

Digitalni marketing

Autor: Nataša Krstić
Broj strana: 138
ISBN broj: 978-86-87107-44-1
Izdavač: Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum
Godina izdanja: 2017.

Pregleda (30 dana / ukupno): 12 / 1149

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Knjiga DIGITALNI MARKETING: POJMOVNIK sadrži preko 270 termina iz oblasti digitalnog marketinga, koji simbolišu veliku promenu nastalu u marketingu kao rezultat tehnoloških inovacija i životnog stila milenijumske generacije. Nijedna profesija, u poslednjih petnaestak godina, nije postala takav kartel za proliferaciju stručnog žargona kao digitalna tehnologija i, u okviru nje, digitalni biznis i marketing. Digitalne krilatice ispucavaju se rafalnom paljbom, odslikavajući svetlosnu brzinu kojom se ovo polje stručnog delovanja razvija.

Zato je pojmovnik termina u digitalnom marketingu ne samo nužno zlo za one koji moraju, nego nasušna potreba za one koji žele da prodube svoje razumevanje ove discipline.

>(Iz predgovora Lazara Džamića)

 

 

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

PUT DO LIDERSTVA

PUT DO LIDERSTVA

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272