Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Kotlin za Android aplikacije, prevod 2. izdanja

Preuzmite KOD   Preuzmite KÔD
Preuzmite poglavlje   Preuzmite poglavlje

Android Android

Kotlin za Android aplikacije, prevod 2. izdanja

Autor: Alex Forrester
Broj strana: 700
ISBN broj: 9788673105918
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2023.
Kataloški broj: 568.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
Cena: 3190 rsd Vi plaćate: 2550 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa (osim za knjige u pretplati)
• Plaćanje kuriru

 

Praktičan vodič za razvoj, testiranje i publikovanje prve Android aplikacije

Ključne karakteristike:

- Izgradite aplikacije pomoću jezika Kotlin, Google-ovog preferiranog programskog jezika za razvoj Android aplikacija

- Pronađite rešenja za razvojne izazove uz uputstva iskusnih Android profesionalaca

- Poboljšajte svoje aplikacije dodavanjem vrednih funkcija, koje koriste naprednu funkcionalnost

Opis knjige

Želite da počnete razvoj aplikacija korišćenjem Android 13, ali ne znate odakle da počnete? Izgradnja Android aplikacije pomoću jezika Kotlin je sveobuhvatan vodič, koji će vam pomoći da počnete praksu razvoja Android aplikacija.

Ovu knjigu počinjemo osnovama razvoja aplikacija, omogućavajući vam da koristite Android Studio i Kotlin da biste počeli izgradnju Android projekata. Uz vođene vežbe naučićete da kreirate aplikacije i da ih pokrenete na virtuelnim uređajima. Napredujući kroz poglavlja, saznaćete više o biblioteci Android RecyclerView, da biste na najbolji način iskoristili liste, slike i mape i da biste videli kako da preuzmete podatke sa veb servisa.

Takođe učićete o testiranju, da svoju arhitekturu održavate čistom, da razumete kako da sačuvate podatke i steknete osnovno znanje o obrascu injektiranja zavisnosti. Konačno, videćete kako da objavite svoje aplikacije u Google Play prodavnici.

Radićete na realističnim projektima, koji su podeljeni na male vežbe i aktivnosti, omogućavajući vam da izazovete sebe na prijatan i dostižan način. Izgradićete aplikacije za kreiranje kvizova, za čitanje novinskih članaka, proveru izveštaja o vremenskoj prognozi, skladištenje recepata, preuzimanje informacija o filmovima i za podsećanje gde ste parkirali automobil.

Do kraja ove knjige, imaćete veštine i samopouzdanje da izgradite sopstvene kreativne Android aplikacije korišćenjem jezika Kotlin.

Naučićete da

- Kreirate skalabilne aplikacije, koje su jednostavne za održavanje, pomoću jezika Kotlin

- Razumete životni ciklus razvoja Android aplikacije

- Pojednostavite razvoj aplikacija pomoću Google arhitekturnih komponenti

- Koristite standardne biblioteke za injektiranje zavisnosti i raščlanjivanje podataka

- Primenite obrazac skladišta da biste preuzeli podatke iz spoljnih izvora

- Izgradite korisničke interfejse pomoću biblioteke Jetpack Compose

- Istražite Android asinhrono programiranje pomoću biblioteke Coroutines i Flow API-ja

- Objavite svoju aplikaciju u Google Play prodavnici

Kome je namenjena ova knjiga 

Ako želite da gradite Android aplikacije pomoću jezika Kotlin, ali niste sigurni kako i gde da počnete, onda je ova knjiga za vas. Da biste lako shvatili koncepte u ovoj knjizi, neophodno je osnovno razumevanje Kotlin-a ili iskustvo u sličnom programskom jeziku.

Kratak sadržaj

  1. Kreiranje prve aplikacije
  2. Izgradnja tokova korisničkog ekrana
  3. Kreiranje korisničkog interfejsa pomoću fragmenata
  4. Izgradnja navigacije za aplikacije
  5. Osnovne biblioteke: Retrofit, Moshi i Glide
  6. Dodavanje i interakcija sa bibliotekom RecyclerView
  7. Android dozvole i Google mape
  8. Servisi, WorkManager i notifikacije
  9. Izgradnja korisničkih interfejsa pomoću biblioteke Jetpack Compose
  10. Jedinični testovi i integracioni testovi pomoću radnih okvira JUnit, Mockito i Espresso
  11. Komponente Android arhitekture
  12. Trajni podaci
  13. Injektiranje zavisnosti pomoću modula Dagger, Hilt i Koin
  14. Korutine i tok
  15. Arhitekturni obrasci
  16. Animacije i prelazi pomoću funkcija CoordinatorLayout i MotionLayout

17. Pokretanje aplikacije u Google Play prodavnici

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Kotlin za Android aplikacije, prevod 2. izdanja

Kotlin za Android aplikacije, prevod 2. izdanja

Popust cena:
2550.00 rsd

Android 4 razvoj aplikacija

Android 4 razvoj aplikacija

Popust cena:
1200.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272