Oblasti, naše knjige

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Android

PHP I MYSQL

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

 

Marketing

 

PUT DO LIDERSTVA

 

PUT DO LIDERSTVA

Autor: Isak Adižes
Broj strana: 340
ISBN broj: 978-86-7956-065-0
Izdavač: Hesperia
Godina izdanja: 2014.

Pregleda (30 dana / ukupno): 14 / 1229

Cena: 2592 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

Po prvi put na našem tržištu je objavljena knjiga Isaka Adižesa PUT DO LIDERSTVA, u izdanju izdavačke kuće Hesperiaedu iz Beograda.
U ovoj instruktivnoj knjizi Isak Adižes, jedan od vodećih svetskih konsultanata i eksperata u oblasti menadžmenta, govori o različitim tipovima menadžera, opisuje razvoj od menadžera do lidera i prepreke koje je na tom putu potrebno savladati.
Na putu do liderstvu, dobar menadžer ističe svoje prednosti, istovremeno koriguje nedostatke, uči da komunicira sa saradnicima čiji je stil u manjoj ili većoj meri kompatibilan sa njegovim i integriše ih u jedinstvenu, komplementarnu  i funkcionalnu strukturu.
Uz obilje saveta i primera iz svoje bogate četrdesetogodišnje prakse, dr Adižes pruža instrukcije kako poboljšati svoj stil upravljanja i kako se odnositi sa ljudima čiji se stilovi razlikuju od vašeg, u oblastima kao što su odlučivanje, izgradnja tima, upravljanje osobljem i promenama.

 

Iz knjige „PUT DO LIDERSTVA

PREPOZNAVANJE DOBROG LIDERA

Ako idealan (PAEI) rukovodilac ne postoji, kakav menadžer može da bude efektivan lider komplementarnog tima?

Postoji devet važnih karakteristika koje treba potražiti:

1. Svest o samom sebi.
2. Svesnost.
3. Dobra zaokruženost.
4. Poznavanje jakih i slabih strana; svest o sopstvenoj jedinstvenosti.
5. Prihvatanje jakih i slabih strana, kao i jedinstvenosti.
6. Mogućnost da se u drugima otkriju izvrsnost, ili slabosti.
7. Prihvatanje i poštovanje razlika u drugima.
8. Sposobnost da se u teškim situacijama obuzda i opusti.
9. Stvaranje okruženja koje uči i u kojem sukobi mogu da se reše ulivanjem i ispoljavanjem uzajamnog poverenja i poštovanja.

 

MENADŽMENT I LIDERSTVO

Dobri menadžeri, loši menadžeri i lideri međusobno razlikuju u zavisnosti od sposobnosti i okolnosti. Čovek u čijem se kodu ne nalaze crtice – odnosno, čovek sposoban da obavlja sve četiri upravljačke uloge, mada izvrsnost postiže samo u jednoj – potencijalno je dobar i koristan menadžer, mada ne i savršen, i to sve dok ono što se od njega očekuje odgovara njegovoj sposobnosti da uradi posao.
Prema tome, svrha menadžerskog obrazovanja, bez obzira na to da li su u pitanju programi za najviše rukovodioce, ili škole na kojima se stiče diploma magistra poslovne administracije (MBA), ne bi trebalo da bude stvaranje idealnog, savršenog (PAEI) lidera, menadžera ili rukovodioca, već obučavanje običnih ljudi kako bi mogli da prihvate svoje nedostatke i nauče kako da sarađuju s ljudima čije su jake i slabe strane komplementarne njihovim. Obrazovanje bi moralo svakog studenta da učini svesnim uloga koje će obavljati, kao i da ga poduči kako čovek može i treba da ima koristi od neslaganja s drugim ljudima, umesto da ih doživljava kao pretnju. Samo tako će razvijati svoj liderski potencijal.

 

SADRŽAJ

– Šta je menadžment?
– Stilovi dobrog upravljanja
– Stilovi lošeg upravljanja
– Preporuka za menadžera tipa (Paei)
– Preporuka za menadžere tipa (pAei)
– Upustva za menadžere tipa (paEi) i (paEi)
– Uputstva za menadžera topa (paeI)
– Poređenje stilova upravljanja
– Odnos s drugim ljudima
– Uputstva za odnose s drugim ljudima

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

Budi voda

1. Budi voda

Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, a ne sto da bismo osvojili jednog. Oglašavanje više nije delotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao

Cena 499 RSD

Naša cena 440 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Marketing menadžment

2. Marketing menadžment

Promenljiv, često turbulentan, poslovni ambijent zahteva adekvatne strategijske odgovore. U takvim uslovima poslovanja znanje postaje ključan resurs. Poslovna filozofija marketinga dobija na značaju, a u okviru nje posebno efektivna rešenja aktuelnih poslovnih vizija i koncepcija.

Cena 3899 RSD

Naša cena 3500 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

LinkedIn marketing

3. LinkedIn marketing

A step-by-step guide for succeeding on the for ''business'' social media network LinkedIn Marketing: An Hour a Day helps you create, customize, and optimize a presence on LinkedIn, the world's largest social network for professionals. In this detailed, step-by-step book, LinkedIn expert Viveka von Rosen reveals how to use this powerful platform to ensure that you or your company get noticed by the right audience. Discover previously undocumented tips and tricks for community growth and management, including how to best use Groups, events, and other LinkedIn features and applications.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi