Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
PUT DO LIDERSTVA

Marketing Marketing

PUT DO LIDERSTVA

Autor: Isak Adižes
Broj strana: 340
ISBN broj: 9788679560650
Izdavač: Hesperia Hesperia
Godina izdanja: 2014.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Po prvi put na našem tržištu je objavljena knjiga Isaka Adižesa PUT DO LIDERSTVA, u izdanju izdavačke kuće Hesperiaedu iz Beograda.
U ovoj instruktivnoj knjizi Isak Adižes, jedan od vodećih svetskih konsultanata i eksperata u oblasti menadžmenta, govori o različitim tipovima menadžera, opisuje razvoj od menadžera do lidera i prepreke koje je na tom putu potrebno savladati.
Na putu do liderstvu, dobar menadžer ističe svoje prednosti, istovremeno koriguje nedostatke, uči da komunicira sa saradnicima čiji je stil u manjoj ili većoj meri kompatibilan sa njegovim i integriše ih u jedinstvenu, komplementarnu  i funkcionalnu strukturu.
Uz obilje saveta i primera iz svoje bogate četrdesetogodišnje prakse, dr Adižes pruža instrukcije kako poboljšati svoj stil upravljanja i kako se odnositi sa ljudima čiji se stilovi razlikuju od vašeg, u oblastima kao što su odlučivanje, izgradnja tima, upravljanje osobljem i promenama.

 

Iz knjige „PUT DO LIDERSTVA

PREPOZNAVANJE DOBROG LIDERA

Ako idealan (PAEI) rukovodilac ne postoji, kakav menadžer može da bude efektivan lider komplementarnog tima?

Postoji devet važnih karakteristika koje treba potražiti:

1. Svest o samom sebi.
2. Svesnost.
3. Dobra zaokruženost.
4. Poznavanje jakih i slabih strana; svest o sopstvenoj jedinstvenosti.
5. Prihvatanje jakih i slabih strana, kao i jedinstvenosti.
6. Mogućnost da se u drugima otkriju izvrsnost, ili slabosti.
7. Prihvatanje i poštovanje razlika u drugima.
8. Sposobnost da se u teškim situacijama obuzda i opusti.
9. Stvaranje okruženja koje uči i u kojem sukobi mogu da se reše ulivanjem i ispoljavanjem uzajamnog poverenja i poštovanja.

 

MENADŽMENT I LIDERSTVO

Dobri menadžeri, loši menadžeri i lideri međusobno razlikuju u zavisnosti od sposobnosti i okolnosti. Čovek u čijem se kodu ne nalaze crtice – odnosno, čovek sposoban da obavlja sve četiri upravljačke uloge, mada izvrsnost postiže samo u jednoj – potencijalno je dobar i koristan menadžer, mada ne i savršen, i to sve dok ono što se od njega očekuje odgovara njegovoj sposobnosti da uradi posao.
Prema tome, svrha menadžerskog obrazovanja, bez obzira na to da li su u pitanju programi za najviše rukovodioce, ili škole na kojima se stiče diploma magistra poslovne administracije (MBA), ne bi trebalo da bude stvaranje idealnog, savršenog (PAEI) lidera, menadžera ili rukovodioca, već obučavanje običnih ljudi kako bi mogli da prihvate svoje nedostatke i nauče kako da sarađuju s ljudima čije su jake i slabe strane komplementarne njihovim. Obrazovanje bi moralo svakog studenta da učini svesnim uloga koje će obavljati, kao i da ga poduči kako čovek može i treba da ima koristi od neslaganja s drugim ljudima, umesto da ih doživljava kao pretnju. Samo tako će razvijati svoj liderski potencijal.

 

SADRŽAJ

– Šta je menadžment?
– Stilovi dobrog upravljanja
– Stilovi lošeg upravljanja
– Preporuka za menadžera tipa (Paei)
– Preporuka za menadžere tipa (pAei)
– Upustva za menadžere tipa (paEi) i (paEi)
– Uputstva za menadžera topa (paeI)
– Poređenje stilova upravljanja
– Odnos s drugim ljudima
– Uputstva za odnose s drugim ljudima

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Uvod u digitalni marketing

Uvod u digitalni marketing

Popust cena:
1940.00 rsd

Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom

Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom

Popust cena:
1930.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272