Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Digitalni marketing

Marketing Marketing

Digitalni marketing

Autor: Ivan Bauer
Broj strana: 294
ISBN broj: 978-86-17-18061-2
Izdavač: Zavod za udžbenike Beograd Zavod za udžbenike Beograd
Godina izdanja: 2015.

Pregleda (30 dana / ukupno): 41 / 5573

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
2250 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Kako definisati ili kako razumeti digitalni marketing?

Kao svet sličan onom iz “Alise u zemlji čudesa” – sa brojnim mogućnostima, ali ne baš uvek potpuno razumljiv.

Knjiga koja je pred vama treba da vam približi te “magične” mogućnosti i razjasni poneku nedoumicu – jednom rečju, da vam put kroz fantastični svet digitalnog marketinga učini zanimljivijim.

 

Komentari

• Tatjana Djindjic
Kao diplomirani ekonomista imam zelju da se usavrsavam na polju digitalnog marketinga jer smatram da se ova dva usmerenja savrseno dopunjuju a ova knjiga mi deluje idealno za sticanje novih znanja iz te oblasti.

• Predrag Milovanovic
Nadam se da se iz ove knjige moze nesto i nauciti, kao npr. kako zaraditi na internetu itd.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Gerila PR 2.0

Gerila PR 2.0

LinkedIn marketing

LinkedIn marketing

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272