Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Marketing menadžment

Marketing Marketing

Marketing menadžment

Autor: Filip Kotler
Broj strana: 729
ISBN broj: 86-7478-013-X
Izdavač: Data status Data status
Godina izdanja: 2016.

Pregleda (30 dana / ukupno): 24 / 3912

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Domaća privreda, suočena sa bolnom tranzicijom, privatizacijom, liberalizacijom tržišta i zaoštravanjem konkurencije, vapi za prodornim saznanjima i idejama. Otuda veliki značaj srpskog izdanja knjige Marketing menadžment, najnovijeg izdanja vodećeg autora u oblasti marketinga profesora Filipa Kotlera, koji ovoga puta koautorski nastupa sa poznatim i široko proučavanim i citiranim piscem u oblasti brend menadžmenta Kevinom Lejn Kelerom. Čini se da „otac“ teorije marketinga ovoga puta, pored modernih poslovnih koncepata, široj čitalačkoj publici predstavlja i svog dostojnog naslednika.

Sama činjenica da je udžbenik za predmet marketing menadžment najpoznatijih poslovnih škola sada koautorsko delo, ukazuje da sadržaj donosi mnogo novog, koncepcijski i metodološki na poseban način izloženog. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment 12e Kotlera i Kelera naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenata kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.

Knjiga pred vama napisana je prepoznatljivim američkim stilom, nudeći u prvom poglavlju, dakle odmah na početku izlaganja materije, sistematizovana najnovija marketing saznanja, koja u nastavku rada autori Kotler i Keler detaljno razrađuju i argumentuju. Logika izlaganja sa startnim naglaskom na novom i aktuelnom u marketing menadžmentu na ovaj način u punom smislu dobija na značaju, omogućavajući čitaocu da odmah na početku sagleda aktuelne tokove i novine u teoriji i parksi marketinga, istovremeno definišući oblasti na koja će se u nastavku usredsrediti. U pitanju je nesumnjivo praktičan, jasan i nadasve efikasan način izlaganja problematike marketing menadžmenta.

Poštovani čitaoci, rad na novom delu Kotlera i Kelera, knjizi Marketing menadžment 12e, a u ediciji renomirane izdavačke kuće Data Status, predstavljao je inspirativan rad čitavog tima ljudi, koji vam sada ustupaju rezultat svog rada, nestrpljivo iščekujući utiske i reakcije. U funkciji perspektivnog unapređenja prevoda i terminoloških rešenja, a nadamo se i u funkciji doprinosa uspešnoj privrednoj tranziciji i boljitku naše zemlje, mi vas sa iskrenim uvažavanjem pozivamo da vašim sugestijama pomognete unapređenje budućih izdanja, na čemu vam najljubaznije unapred zahvaljujemo.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

PUT DO LIDERSTVA

PUT DO LIDERSTVA

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272