Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Nacionalno brendiranje

Marketing Marketing

Nacionalno brendiranje

Autor: Mario Lukinović
Broj strana: 219
ISBN broj: 978-86-519-2045-8
Izdavač: Službeni glasnik Službeni glasnik
Godina izdanja: 2017.

Pregleda (30 dana / ukupno): 18 / 591

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
2420 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Sve države u svetu svojom političkom aktivnošću, popularnom kulturom, sportskim uspesima, tehničkim dostignućima, proizvodima, književnošću, filmom itd. šalju drugima određene poruke o tome šta nacija misli, oseća, šta voli ili ne voli, šta vrednuje, poštuje i u šta veruje. Filip Kotler imidž zemlje definiše kao „skup uverenja i utisaka koje ljudi imaju o nekoj zemlji“. Nacionalno brendiranje, stvaranje određene slike o posebnosti i karakteristikama neke nacije, vrši se, dakle, nacionalnom kulturom, ekonomijom, politikom, umetnošću, sportom, kulinarstvom, arhitekturom, muzikom itd.

Ove poruke država treba diskretno da programira, usmerava i šalje u svet kao svoju poželjnu sliku vlastitog identiteta. Brend države, kao krovni brend, utiče na tržišnu vrednost svake robe koja se u njoj proizvodi. „Potrošači povezuju očekivani kvalitet s poreklom robe koju pribavljaju“, pišu autori.

 

Ovom svojom stručno, jasno i lepo napisanom knjigom Svetislav Milovanović i Mario Lukinović ubedljivo su pokazali da rebrendiranje države, promena brenda nacije, predstavlja važan državni posao koji podrazumeva i zahteva poznavanje celokupnog procesa, kao i posebnih psiholoških mehanizama njegovog nastanka i obrazovanja. Siguran sam da su autori na najbolji mogućni način objasnili i razjasnili kompleksan proces, sredstva i često skrivene mehanizme kreiranja brenda. A oni koji usmeravaju i vode državu odlučiće o tome da li će i kako će iskoristiti ova saznanja u kreiranju novog, dopadljivog i snažnog brenda Srbije.

Žarko Trebješanin

 

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Kakodalogija

Kakodalogija

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272