Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Nacionalno brendiranje

Marketing Marketing

Nacionalno brendiranje

Autor: Mario Lukinović
Broj strana: 219
ISBN broj: 9788651920458
Izdavač: Službeni glasnik Službeni glasnik
Godina izdanja: 2017.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Sve države u svetu svojom političkom aktivnošću, popularnom kulturom, sportskim uspesima, tehničkim dostignućima, proizvodima, književnošću, filmom itd. šalju drugima određene poruke o tome šta nacija misli, oseća, šta voli ili ne voli, šta vrednuje, poštuje i u šta veruje. Filip Kotler imidž zemlje definiše kao „skup uverenja i utisaka koje ljudi imaju o nekoj zemlji“. Nacionalno brendiranje, stvaranje određene slike o posebnosti i karakteristikama neke nacije, vrši se, dakle, nacionalnom kulturom, ekonomijom, politikom, umetnošću, sportom, kulinarstvom, arhitekturom, muzikom itd.

Ove poruke država treba diskretno da programira, usmerava i šalje u svet kao svoju poželjnu sliku vlastitog identiteta. Brend države, kao krovni brend, utiče na tržišnu vrednost svake robe koja se u njoj proizvodi. „Potrošači povezuju očekivani kvalitet s poreklom robe koju pribavljaju“, pišu autori.

 

Ovom svojom stručno, jasno i lepo napisanom knjigom Svetislav Milovanović i Mario Lukinović ubedljivo su pokazali da rebrendiranje države, promena brenda nacije, predstavlja važan državni posao koji podrazumeva i zahteva poznavanje celokupnog procesa, kao i posebnih psiholoških mehanizama njegovog nastanka i obrazovanja. Siguran sam da su autori na najbolji mogućni način objasnili i razjasnili kompleksan proces, sredstva i često skrivene mehanizme kreiranja brenda. A oni koji usmeravaju i vode državu odlučiće o tome da li će i kako će iskoristiti ova saznanja u kreiranju novog, dopadljivog i snažnog brenda Srbije.

Žarko Trebješanin

 

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja

Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja

Popust cena:
1930.00 rsd

Uvod u digitalni marketing

Uvod u digitalni marketing

Popust cena:
1940.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272